Algemene Voorwaarden:

Garantie. Wanneer het product binnen de garantieperiode (3 weken na aankoop) kapot gaat, kunt u een foto maken van het product en een duidelijke beschrijving meesturen van waar het sieraad/product kapot is gegaan. (Bijvoorbeeld: Kapot slotje, of gebroken draad). Vervolgens kunt u deze informatie sturen naar ons email adres. Na het ontvangen van de door u gezonden informatie zoals hierboven beschreven ontvangt u eerst een bevestigingsemail of de informatie compleet en akkoord is en u in aanmerking komt voor een nieuw sieraad. Na schriftelijk ontvangen van het akkoord wordt er een nieuw sieraad/product verstuurd zoals eerder besteld. Mocht het product niet op voorraad of niet meer leverbaar zijn dan krijgt u een voorstel voor een vervangend product of u ontvangt het volledige aankoop bedrag van het desbetreffende product terug op uw rekening.

Veiligheid. Let op met kleine kinderen, de sieraden zijn stevig en handgemaakt maar kunnen natuurlijk altijd kapot! Laat je kinderen nooit alleen met de sieraden om en doe de sieraden af als ze naar bed gaan.

Algemene voorwaarden webshop.

Artikel 1 – Webshop
1.1.
De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Hierboven vind u ons KvK nummer en BTW nummer. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2.
Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.3.
Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staat Nicolien u graag te woord.

Artikel 2 – Bedenktijd
2.1. Alle producten worden op maat en naar wens gemaakt. U heeft daarom geen bedenktijd na aankoop van een bepaald product. Mocht u toch ontevreden zijn over u aankoop neem dan contact op via ons e-mailadres, dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Artikel 3 – De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant 3.2.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3.
Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.4.
Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk
aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
3.5.
De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.

Artikel 4 – De prijs
4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.3.
Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1. U heeft alleen garantie over een kapot product (Binnen 3 weken na aankoop). Dit geldt niet voor eventuele verkleuring van het sieraad. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen het probleem zo veel mogelijk proberen op te lossen. 

5.5. Wanneer het product binnen de garantieperiode (3 weken na aankoop) kapot gaat, kunt u een foto maken van het product en een duidelijke beschrijving meesturen van waar het sieraad/product kapot is gegaan. (Bijvoorbeeld: Kapot slotje, of gebroken draad). Vervolgens kunt u deze informatie sturen naar ons email adres. Na het ontvangen van de door u gezonden informatie zoals hierboven beschreven ontvangt u eerst een bevestigingsemail of de informatie compleet en akkoord is en u in aanmerking komt voor een nieuw sieraad. Na schriftelijk ontvangen van het akkoord wordt er een nieuw sieraad/product verstuurd zoals eerder besteld. Mocht het product niet op voorraad of niet meer leverbaar zijn dan krijgt u een voorstel voor een vervangend product of u ontvangt het volledige aankoop bedrag van het desbetreffende product terug op uw rekening.

Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.